2014. szeptember 15., hétfő

4.rész


A haza vezető út elég csendesen telt, mivel egyikünk sem szólt a másikhoz. Így, amikor a ház előtt, meg állította a motort gondolkodás nélkül szálltam ki. A nappaliban a srácok már mind a kanapén ültek és beszélgettek. Most valahogy nem volt kedvem csatlakozni hozzájuk, így fel mentem a szobámba.
Az ajtót teljes erőmből csaptam be magam után. Sikoltani tudtam volna, de nem tehetem. Hatalmas hibát követtem el, ha ez a Justin gyerek nem lett volna, most már egy gödörben feküdnék.

"Miért vagyok ilyen szerencsétlen?" kérdeztem magamtól majd teljes erőmből ököllel a falba ütöttem
Talán vennem kell egy frissítő zuhanyt és le kell nyugodnom.

Le vetkőztem ,majd be mentem a fürdőbe. Meg engedtem a vizet és be álltam a zuhanyrózsa alá és csak hagytam ,hogy a víz végig fusson a testem minden egyes porcikáján. A zuhanyzó egyik polcról le vettem a kedvenc málnás tusfürdőm és nyomtam egy kicsit a kezembe belőle, majd körkörös mozdulatokkal a bőrömbe masszíroztam. Majd csak hagytam ,hogy a langyos víz ami a zuhanyrozsából áramlik le mossa rólam. Le állítottam a vizet majd ki léptem a zuhany alól. A mosdó alatti polcból el vettem egy tiszta törölközőt, meg törölköztem azután pedig körbe tekertem magamon. Le oltottam a lámpát, majd be csuktam magam mögött az ajtót.

Ahogy meg fordultam, Bieber-t találtam magam előtt, ő éppen hátal állt nekem és a polcokra kirakott képeket nézegette. Meg köszörültem a torkom mire ő gyors mozdulattal, felém fordult.

"Mit keresel itt?" kérdeztem tőle idegesen, majd a fürdőajtókeretének dőltem.

Nem szólalt meg csak bámult rám. "Ha süket lennél azt kérdeztem, hogy mit keresel itt?" kérdeztem meg még egyszer már idegesebben

"Semmit. Illetve csak azt jöttem ,hogy meg nézzem jól vagy-e." e közben el kezdett közeledni felém.

"Ahogy látod kitűnően megvagyok. Most pedig már mehetsz is akkor." mutattam az ajtóra ahonnan érkezett.

"Nem. Még nincs itt az ideje." nézet rám azzal két gyönyörű gesztenyebarna szemével.

Meg fogta a kezeim ,majd az ajtónak nyomot. Nem tudom, mit akar ,így egy kicsit rémültem figyeltem minden egyes mozdulatát. De ő csak el mosolyodot és el kezdett közeledni  a fejével.

"Bieber. Hagyj békén fel kell öltöznöm." mondtam ,majd ki szabadítottam a kezeim és meg próbáltam el tolni

"Én nekem így jobban tetszel." harapott az alsó ajkába.

"Komolyan mondom, hagyj békén Bieber !!" mondtam idegesen "Körülbelül 5 órája ismerjük egymást, és te már az ágyba akarsz vinni?" nézett rám fel húzott szemöldökkel.

Nem szólt semmit csak bámult rám. Láttam a szemében a vágyat. A teste mintha lángolt volna a vágytól, mintha erre a pillanatra várt volna amióta csak meg látott. Soha senki nem tud nekem ellen állni, és szerintem ez így is van rendjén. A bal keze ami a derekamat tartotta elkezdett lefelé haladni, majd a fenekemen állt meg, amibe bele is markolt.

"Bieber, ne engedj meg sokat magadnak hiszen soha nem tudhatod mi lesz a következő mozdulatom" suttogtam a fülébe

"Akkor ezt most vegyem fenyegetésnek?." húzta fel a szemöldökét

"Nem ez csak egy figyelmeztetés volt. De tőlem annak is veheted"

"Szerintem pedig nem tudnál nekem ellen állni. Csak egy éjszaka velem, és soha nem tudsz majd be telni mással. Ez lenne a legjobb sex amit életedben át éltnél." nyomot újra a falnak, de most egy kicsit vadabban ami tetszett

"Azt csak te hiszed" kuncogtam fel gúnyosan

"Ki akarod próbálni?" kérdezte majd a keze a fedetlen combom belső oldalát kezdte el simogatni.

"Bieber." sóhajtottam

"Tudom, hogy akarod!" mondta,  majd el kezdett közeledni az ajkaimhoz...


2 megjegyzés: